هنر، شعر، طبیعت

اگر دل می بری جانا

              روا باشد که دلداری

  میان دلبران الحق

                   به دل بردن سزاواری

 دلا دیشب چه می کردی

                   تودر کوی حبیب من

( الهی خون شوی ای دل)

                       (توهم گشتی رقیب من)



نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت1:16---16 شهريور 1390
درون دل که پیدا نیست..پر از زندان و زندانی استتو را محکوم دل کردم..نمیدانم دلیلش چیستسبب شاید همین باشد..بدون تو نباید زیست

کوروش
ساعت15:20---12 شهريور 1390

شب و روز برندارم سر ازاین خمار مستی
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی


کوروش
ساعت12:07---6 شهريور 1390
چشمهای من خسته است،گاهی اشک،گاهی انتظار،این سهم چشمهای من است

کوروش
ساعت12:06---6 شهريور 1390

ای کاش میشد فهمید در دل آسمان چه میگذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک میریزد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, :: 10:27
ارسطو

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنر، شعر، طبیعت و آدرس darham.f.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 9849
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1